جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین: شهید بابایی با پیشه کردن تقوای الهی دست‌خوش هوای نفس نشد

خبرگزاری میزان- جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین گفت: آمریکا کشوری بود که در آن فساد گسترش داشت و انسان به راحتی می‌توانست در گناه قرار بگیرد ولی شهید بابایی تقوای الهی پیشه کرد تا دست‌خوش هوای نفس نشود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،بیست و نهمین سالگرد شهادت سرلشگر خلبان، شهید عباس بابایی و یادبود پدر مقاوم، مادر صبور و همسر وفادارش با حضور مسؤولین و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده شاهد و ایثارگر در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار ‌شد.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در این مراسم به زندگینامه شهید بابایی اشاره و اظهار کرد: شهید بابایی شخصیت خداگونه‌ای داشت و همواره در کسب معرفت و تقوا تلاش می‌کرد.

امیر پیری بیان کرد: شهید بابایی در اقامه نماز مصمم بود، به‌طوری که وقتی به آمریکا برای کسب علم رفته بود دست از اقامه این فریضه دینی خود برنداشت.

وی افزود: آمریکا کشوری بود که در آن فساد گسترش داشت و انسان به راحتی می‌توانست در گناه قرار بگیرد ولی شهید بابایی تقوای الهی پیشه کرد تا دست‌خوش هوای نفس نشود.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین با بیان اینکه هر کس خود را به خداوند متعال وصل کند سعادتمند می‌شود، مطرح کرد: شهدای انقلاب و دفاع مقدس چنین کردند که توانستند به مقام والا یعنی شهادت برسند و نزد پروردگارشان باشند.

پیری با اشاره به اینکه آرامش و امنیت کشور خود را مدیون رشادت و ایثارگری شهدا هستیم، عنوان کرد: تمام مردم و مسؤولان قدردان شهدا باشند و در احیا و زنده نگهداشتن اهداف و آرمان‌های شهدا در جامعه تلاش کنند تا رضایت شهیدان به دست آید.

وی بیان کرد: تمام مردم و مسؤولان باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند تا کشور از گزند دشمنان در امان باشد.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصوم(س) گفت: بر دختران و زنان ما واجب است که از این بانوی بزرگوار درس بگیرند و سیره ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

گفتنی است، پس از این مراسم مدعوین شرکت‌کننده با قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهید عباس بابایی، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

همچنین در ادامه، بر مزار والدین شهید بابایی و همسر گرامی ایشان حضور یافته و یاد آن‌ها را نیز با قرائت فاتحه و نثار گل گرامی داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.