هراس اسرائیلی ها از یک مسابقه در ایران

در حالی که ۱۵۰ هنرمند از ۵۰ کشور جهان در دومین “مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور هولوکاست” که روز شنبه در حوزه هنری تهران آغاز شده، شرکت کرده‌اند رسانه های صهیونیستی و مدافعان رژیم اسرائیل از ماه ها پیش خود را به در و دیوار میزنند تا این مسابقه برگزار نشود و یا انعکاس خبری کمتری در جهان داشته باشد .

به گزارش افکارنیوز، در حالی که بسیاری از شبکه ها و مسئولان صهیونیستی دولت ایران را در این امر دخیل می دانند اما وزیر امور خارجه کشور مان دخالت دولت در این امر را نفی کرده و این مسابقه را به نهاد های مردمی نسبت داده است.شجاعی طباطبایی دبیر دومین مسابقه بین‌‌المللی کاریکاتور هولوکاست هم گفته این نمایشگاه ارتباطی با دولت ندارد و سازمان های مردم نهاد حامی اقدام این چنینی هستند.

اما در این میان کار ویژه شبکه های فارسی زبان این بود که یک قدم حتی از رسانه های عبری غربی جلوتر باشند و بر علیه این مسابقه قلم فرسایی نمایند تا از اربابان صهیونیست خود خجل نباشند.

صدای آمریکا که بیش از دیگر رسانه های فارسی زبان برای اربابان اسرائیلی خود در این فقره دم تکان داده این رسانه فارسی زبان در چند روز اخیر مطالب متفاوتی با مضمون یکسان در خصوص این مسابقه منتشر نموده و با مسئولان اسرائیلی نیز مصاحبه هایی را داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.